Darul Muallij P.Pinang (caw Bandar Puteri Jaya Sungai Petani)

Darul Muallij P.Pinang (caw Bandar Puteri Jaya Sungai Petani)

Monday, October 23, 2023

RAWAT SAKIT MEDIKAL DENGAN KAEDAH RAWATAN ISLAM


 

Bismillah...

Penyakit medikal, fizikal dan penyakit yang mengambil masa panjang rawatan di hospital boleh dirawat degan ruqyah dan kaedah doa.


Sebabnya doa dan al Quran tiada batasan....


TERLALU RAMAI orag melayu anggap rawatan al Quran, selawat, doa, asmaul husna hanya untuk sakit kaitan jin...


Mereka tidak sedar keupayaan doa walaupun kadangkala bertahun tahun ulang alik wad.


Ikhtiarlah kaedah alternatif sama...guan al Quran, jika ada sakit yang boleh dipertuakan cara semualjadi, cuba juga buat jangan ego dan rigid dengan satu kaedah sahaja.


Majoriti pesakit tenat yang lama akan dihinggapi jin, sebab mereka telah lemah dan jin dan syaitan memng suka kepada orang yang lemah diri dan akal seperti bayi, orang tenat, nazak dan golongan terencat akal/lemah akal. 



Al Quran yang dibaca pada orang tenat bukan sekadar menghalau syaitan, tetapi menstabilkan juga aura tubuh, gelombang tubuh, menyelaras emosi, mengaktif sel badan reaksi dengan wirid, doa dan al Quran... selain kita teruskan juga usaha medikal. 


Usaha kena seiring....ubat fizikal, ubat spiritual... 


Pengalaman saya ada kes yang diikhtiar hingga keluar ICU seolah ada keajaiban. Keajaiban itu adalah kuasa Allah..kita sebut keajaiban...sebenarnya mdah sahaja Allah ank bebaskan kita dari tenat dan sakit teruk. Doa adalah kunci usaha kita. Al Quran itu doa, selawat itu doa... 

Bagi sesiapa yang ingin ikhtiar kes medikal, boleh diusaha cara berdepan atau jika sukar saya buat cara jarak jauh (bacaan yasin, selawat dan hizib-hizib selama 30 hari) 

Muallij Muhammad Nuruddin Bashah

www.wasap.my/60176291368

0176291368 (wasap sahaja) 

No comments:

Post a Comment

Hubungi jika berhajat

Hubungi jika berhajat