Darul Muallij P.Pinang (caw Bandar Puteri Jaya Sungai Petani)

Darul Muallij P.Pinang (caw Bandar Puteri Jaya Sungai Petani)

Tuesday, June 23, 2020

TIPS UNTUK PESAKIT SAYA


Saya memang akan beri banyak amalan wirid danbacaan ayat ayat doa untuk pesakit saya sama ada rawatan berdepan atau secara jarak jauh.

Anda boleh kreatifkan untuk penyediaan:

  1. Air penawar
  2. Bahan mandian
  3. Bahan pemagaran
Caranya adalah sediakan air minuman 1.5 liter minima atau seeloknya 5 liter, limau nipis 15 biji, garam halus 1atau  2 kilo, cuka sebotol.

Buka bahan-bahan ini di hadapan anda bukan semua penutup.

Bacakan Fatihah 1x, 3 qul. Baca semua wirid yang saya ajarkan, hembus pada bahan ini. Boleh juga ditambah dengan bacaan Yasin.

Air Penawar : diminum 3 gelas minima.

Mandian : ambil 3 biji limau perah dalam satu baldi campurkan air paip. Campurkan segenggam, garam. Gaulkan, niat dan mandi sehari sekali seeolknya waktu petang. Mandi hari hari. 

Pemagaran: Tabur garam keliling luar rumah atau penuuru rumah atau atas bumbung. Cuka itu bancuh dengan air dalam alat penyembur air (sukatannya suku cawan cuka + sebekas air alat penyembur) dan sembur dalam rumah setiap malam. Seeloknya arah lawan jam. Sembur hari hari hari. 



Kaedah ini boleh diulang buat jika barang habis. Untuk air penawar, boleh diulang baca setiap malam, lagi banyak anda  wirid pada air itu lagi kuat tenaga penyembuhan Insya Allah. Kurang sahaja  air, top up lagi dan baca lagi. 

LAA HAULA WALA QUWWATA ILLA BILLAH....

Muallij Nuruddin
0176291368

No comments:

Post a Comment

Hubungi jika berhajat

Hubungi jika berhajat